понедельник, 29 марта 2010 г.



Іжицька Олександра
Вихованка відділення вільної боротьби
Майстер спорту з вільної боротьби

- Спорт для мене - це частина мого життя. Як би я не займалися цим прекрасним видом спорту, впевнена, що ця частина мого життя була б зовсім іншою. Можливо, навіть, не такою цікавою. У вільний час люблю вишивати, інколи пишу вірші, а також люблю танцювати...

МЕЧТА СНЕГУРОЧКИ
За окном густой туман,
А в душе моей обман.
Что мне делать, я не знаю,
Как мне быть, не понимаю.
Забери меня с собой,
Чтобы быть всегда с тобой,
Дед Мороз мой дорогой!

2 комментария:

  1. Александра, сохраняй стремление к победе и не только на конкурсе «Королева лицея» - у тебя вся жизнь впереди! Живи полной жизнью и верь, что твоя судьба в твоих руках!
    Сулковская Галина Михайловна.

    ОтветитьУдалить
  2. Найкращі побажання від групи 42 в день свята "Королева ліцею 2010" для самої тендитної та веселої дівчини нашої групи.

    ОтветитьУдалить